.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر رضایی : وزارت ورزش ایجاد می کنم

هرچه انتخابات شفاف تر باشد عده ای نمی توانند عوام فریبی کنند و شعار بدهند و بعد که دولت به دستشان افتاد، به شعارهایشان عمل نکنند و بگویند نگذاشتند کار کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، محسن رضایی اظهار داشت: امروز عوام فریبی در این کشور به پایان رسیده است و نه به صورت مدرن و نه سنتی نمی توان سر این ملت کلاه گذاشت.

وی با اشاره به هوشیاری ملت در این خصوص بیان کرد: مردم بیش از احساس و عاطفه، برنامه و راهکار و توان عمل به برنامه می خواهند.

وی افزود: ما تشنه مقام نیستیم و آمده ایم که دست به تحول در زمینه های مختلف بزنیم و از همه تواناییهای کشور استفاده کنیم.

رضایی به گرانی، بیکاری و فقر به عنوان مهمترین مشکلات در کشور اشاره کرد و بیان داشت: ملتی که میلیارد ها دلار درآمد دارد و میلیون ها نخبه دارد چرا باید گرفتار فقر، گرانی و بیکاری باشد.

وی یادآور شد: کشوری که در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن متجاوز را از کشور بیرون کرد می تواند با کمک جوانان، فقر، بیکاری و گرانی را نیز از کشور بیرون کند.

این کاندیدای انتخابات دهم ریاست جمهوری همچنین در ادامه گفت: ورزش ایران طی سالهای اخیر در میادین مختلف دنیا با نتایج ضعیفی مواجه شده است و حتی تیم های ضعیفی از منطقه آمدند و تیم های کشور را شکست دادند و این باعث سرخوردگی جوانان شد.

رضایی با بیان اینکه باید سیاست را از ورزش جدا کرد، تصریح کرد: ورزش سکو و پلکانی نیست که سیاست مداران بخواهند از آن بالا روند. باید وزارت ورزش ایجاد شود تا در مقابل مجلس پاسخگو باشد.

وی گفت: اگر دولت به دست من افتاد یک دوره بازیهای آسیایی یا المپیک را به ایران می آورم تا ثابت کنیم ایران می تواند میزبان باشد همچنین رونق اقتصادی در کشور ایجاد شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.